محصولات

خدمات

انواع فیلترهای مورد استفاده در صنعت دارویی

در صنعت داروسازی، نیاز به فیلتراسیون درست و مطابق با استاندارد بسیار بالاست. تنها راه رسیدن به این هدف که نهایتا بتوان مطابق با الزامات با  GMP فرآیند تولید را مدیریت کرد استفاده از فیلترهایی با کیفیت بالا و استاندارد میباشد که تضمین کننده سطح سلامت و کیفیت محصول است.

شرکت تهران سکو جهت حل بزرگترین چالش های فیلتراسیون، جداسازی و تصفیه سعی در ارایه بهترین پیشنهادات فنی به مشتریان و مصرف کنندگان در صنایع دارویی است و یقینا با انجام این کار میتوان کیفیت فناوری‌های دارویی، ایمنی، استاندارد و  محیط‌زیست را ارتقا داد. علاوه بر آن تیم‌های فنی و صنعتی ما تخصص متمرکزی را برای طیف متنوعی از مشتریان در صنایع مختلف، از جمله بیوتکنولوژی، داروسازی، پزشکی، غذا و نوشیدنی، آزمایشگاه، میکروالکترونیک، هوافضا، سوخت، پتروشیمی، شیمیایی، خودروسازی و تولید برق به ارمغان می‌آورند.

برای نمونه شرکت تهران سکو یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین شرکت های تولید فیلترهای مختلف دارویی و صنعتی ایتالیایی بنام Sagicofim  را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد. این شرکت علاوه بر تولید فیلترهای صنعتی انواع فیلترهای هپا، اولپا، کیسه ای، کربن اکتیو، پیش فیلترها و فیلتر باکس نیز تولید میکند.

جهت دریافت مشخصات فنی و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.