محصولات

خدمات

تجهیز کلین روم و آزمایشگاه

تجهیزات اتاق تمیز

برای داشتن اتاق تمیز عاری از هر گونه آلاینده و ذرات باید از تجهیزات باکیفیت اتاق تمیز استفاده کرد. تجهیزات اتاق تمیز یا کلین روم شامل پس باکس اتاق تمیز، هواساز هایژنیک اتاق تمیز، ساندویچ پانل، درب اتاق تمیز، پنجره دید اتاق تمیز، پروفیل اتاق تمیز، ترولی اتاق تمیز، کابینت اتاق تمیز، میز اتاق تمیز، لباس اتاق تمیز، مبلمان اتاق تمیز و … می باشد.

مبلمان اتاق تمیز (کلین روم)

یکی از تجهیزات مورد نیاز که خرید و تهیه آن برای هر اتاق تمیزی اهمیت دارد مبلمان اتاق تمیز است. مبلمان اتاق تمیز به آن سری از تجهیزات اتاق تمیز گفته می شود برای نشستن، یادداشت کردن و استراحت کردن کوتاه، به کار می رود. میز و صندلی اتاق میز مانند سایر مبلمان نبوده و تفاوت های اساسی با آن ها دارد که ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن ها سبب تمایز آنها می شود. یکی از وجوه تمایز مبلمان اتاق تمیز شکل ظاهری آن است. مبلمان  کلین روم ساختاری ایستا و خشک دارند و صرفا جهت انجام برخی از کار ها در اتاق تمیز قرار داده می شوند. اگر قصد خرید مبلمان اتاق تمیز را دارید بهتر است آن ها را با مشاوره کارشناسان شرکت ما تهیه کنید تا لذت استفاده از مبلمان با کیفیت را بچشید. شرکت تهران سکو یکی از معدود موسساتی است که مبلمان اتاق تمیز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار کارفرمایان قرار می دهد.

ویژگی میز و صندلی اتاق تمیز

مبلمان اتاق تمیز با توجه به امور داخل اتاق تمیز طراحی و ساخته می شوند از این رو این مبلمان تنها و تنها برای اتاق تمیز قابل استفاده هستند و ویژگی های خاصی دارند. از ویژگی های مبلمان اتاق تمیز، که سبب آشنایی بیشتر شما با آن به جهت خرید مبلمان اتاق تمیز می شود، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • مبلمان اتاق تمیز می بایستی قابل شستشو باشند و پس از شستشو به سرعت خشک شوند.
  • جنس میز و صندلی اتاق تمیز می بایستی به نحوی باشد که در برابر شستشو های مکرر مقاوم بوده و به راحتی زنگ نزند.
  • این مبلمان باید از جنس استیل با کیفیت باشند تا از زنگ زدگی و جذب آلودگی جلوگیری کنند.
  • مبلمان اتاق تمیز بهتر است که فاقد گوشه های تیز باشند تا از پاره شدن احتمالی لباس افراد داخل اتاق جلوگیری شود.
  • عدم وجود گوشه های متعدد در مبلمان اتاق تمیز از تجمع انواع میکروب ها و آلودگی ها نیز جلوگیری کرده و شستشو آن ها را آسان می کند.
  • مبلمان اتاق تمیز می بایستی سطح صاف و کاملا صیقلی داشته باشند تا احتمال تجمع میکروب ها در درز های آنها به صفر درصد کاهش پیدا کند.
  • از دیگر ویژگی های مبلمان اتاق تمیز می توان به سبک بودن و یا چرخ دار بودن آن اشاره کرد تا برای شستشو های مکرر قابل جابجایی باشد.

کابینت اتاق تمیز (کلین روم)

یکی از مسائل های مهم در اتاق تمیز، پوشش آن میباشد. کابینت یا همان کمد اتاق تمیز محلی است که لباس ها و وسایل اتاق تمیز در آن نگهداری میشود. این کابینت ها از جنس استیل بوده و به گونه ای طراحی و ساخته شده که هیچ گونه درز و لبه ای نداشته باشد تا از تجمع آلودگی درون و بیرون آن جلوگیری شود.

سینک اتاق تمیز (کلین روم)

سینک اتاق تمیز مطابق با آخرین استاندارد های ISO، برای صنایع و مکان های مختلفی مانند اتاق تمیز، داروسازی، آزمایشگاه و… استفاده می شود. سینک استیل اتاق تمیز از استیل های مخصوص s.s304 طراحی شده تا هیچ گونه درز و لبه ای نداشته و به علت خاصیت آنتی باکتریال این استیل، از تجمع هرگونه آلودگی و میکروب بر روی سطح آن جلوگیری کند. ساخت سینک های استیل (steel sink) به صورت جوش کامل برای تمامی ابعاد می باشد تا هیچ گوشه مرده ای در بدنه آن وجود نداشته باشد. ابعاد این سینک ها متناسب با محیط و نیاز مشتری ساخته می شود. از ویژگی های این سینک ها می توان به داشتن جنس استیل 304 ضد زنگ و آنتی باکتریال در انواع خش دار، مات و براق، شیر سرد و گرم مجزا، داشتن عمق سینک بیشتر نسبت به مصارف خانگی، نصب بسیار آسان و سریع در کلین روم ها و در بعضی موارد پایه با ارتفاع قابل تنظیم اشاره کرد. تعداد لگن ها زیر این سینک ها متناسب با نیاز مشتری تعبیه می شود. همچنین انواع کشودار سینک مخصوص اتاق تمیز نیز موجود بوده که بسیاری از صنایع کاربردی می باشد.  بیشترین کاربرد سینک اتاق تمیز در صنایع دارویی می باشد.

بنچ اتاق تمیز (کلین روم)

بنچ کشودار اتاق تمیز عموما در رختکن  اتاق تمیز (کلین روم) به عنوان یک مرز استفاده می شود. بنچ کشو دار قابلیت این را دارد که کارکنان کفش  و وسایل خود را هنگام ورود به اتاق تمیز داخل کشو های آن قرار داده و با داشتن جای نشستن و طراحی منسب برای گرفتن فضای کم، انتخاب بسیار مناسبی می باشد. بنچ کشودار از جنس استیل بوده و ابعاد و تعداد کشو های آن متناسب با خواسته مشتری ارائه می شود. کاربرد بنچ کشودار در آزمایشگاه ها، صنایع دارویی، شیمیایی، بیولوژیکی و غذایی، اتاق تمیز، بیمارستان، اتاق عمل و… می باشد.

ترولی اتاق تمیز (کلین روم)

ترولی اتاق تمیز در بیمارستان، اتاق تمیز (کلین روم) و جاهایی که نبود آلودگی حائز اهمیت است، استفاده می شود. کاربرد آن جابجایی وسایل، دارو ها، سرم، دستگاه تنفس  و … می باشد. ترولی اتاق تمیز از مواد آنتی باکتریال بوده و از وجود درز و گوشه در آن خودداری می شود تا از تجمع آلودگی بر آن جلوگیری کنند. جنس ترولی اتاق تمیز عموما استیل بوده و در سایز ها و ابعاد مختلف متناسب با نیاز کاربران ساخته می شود.

 

شرکت تهران سکو با توجه به تجربیات قبلی و همچنین قدرت فنی کارشناسان خود این امکان را دارد که در راستای تجهیز کلین روم و فضاهای درمانی و آزمایشگاهی کارفرمایان محترم را در بهینه ترین حالت ممکن با توجه به نیاز ایشان انجام دهد. اعتماد کارفرمایان در سالیان متمادی به خدمات تهران سکو بزرگترین ارزش و دستاورد ما میباشد.